De overtocht

20 september 2024 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Nadat we de auto hebben geparkeerd op een steile helling op dek 5 en de koffers op de kamer lagen, hebben we ons gesneld naar de Skybar. Met de zeewind in de haren een lekker drankje in het zonnetje, het lijkt wel een zomerse cruise.

Op naar het avondeten: je verwacht een lauwwarm buffet waarbij het niet noodzakelijk is om te kauwen, maar het tegendeel bleek waar. Heerlijke salades en gerechten die gewoon warm waren, aangename verrassing!

In de avond waren we klaar voor het doldwaze  entertainment op de feestboot samen met al die motorbendes (Goldwing club Duitsland en de stoere getatoeëerde bikers uit Amersfoort). We werden eerst getrakteerd op de superbingo waar vijf man aan meedeed, maar het wachten werd beloond door de vierkoppige band die leuke liedjes speelde. Drie glazen rode wijn (van wel €7,- euro per stuk..schandalig!) en drie biertjes later was het tijd om naar bed te gaan! 

IMG_9519IMG_9520IMG_9528IMG_9530IMG_9533IMG_9539IMG_9540IMG_9541IMG_9549IMG_9550IMG_9551

Foto’s

1 Reactie

  1. Anita:
    24 september 2024
    Wat een mooie foto's!
    Geweldig om dit samen te doen!